Bojkotta!

En underlig helg.

Fredag: Skjutsade Mariannes dotter Theres till Skedala. Jag och Sandra kollade på idol och tack och lov så vann Marcus! Senare kom Teddie och när finalen var slut skjutsade jag hem dem.
Efter det åkte jag hem och bytte om och drog vidae till Emma och Jocke.
Sen åkte vi och hämtade hem Theres. Efter det gick vi till B&B en sväng och kollade på folk.
Var roligt att träffa "vissa" där. Antonia alltid lika glad i hatten.


Lördag:  körde hem bilen vid elva. Tog mig ut i regnet till gymmet vid halv två, kom hem vid halv fyra då hade jag handlat med. Åt och sov. Pratade med Fia så jag ska ta över hennes lägenhet så jag flyttar i början på januari så som det ser ut nu.
Sen vid sju skjutsade Marianne mig till Emma och Jocke där vi åt sushi och drack gott.
Sen var det utgång i stan, riktigt skoj.

Söndagen.. Blev som söndagar ska vara ÅNGESTFYLLD.
Gjorde ett korkat jäkla fyllesamtal. Men vad fan det kvittar egentligen, kul bara att man lyckats skrämma någon.
Grejen är. jag vet inte hur jag ska förklara, emn jag vill inte ha något jäkla förhållande nu.
Jag vill bara ha någogn att skeda med och för tillfället har jag Antonia, GULD VÄRD!
Bojkotta alla kännslor, all kärlek allting för det är bara piss allt sånt. SKEDA är det enda rätta.

Jaja, allt känns piss en dag som den här men är bara att bryta ihop och komma igen allt löser sig.
Bara att tänka på allt underbart man har runt omkring sig och som väntar.

Jack, synd att du inte får göra lumpen.  Du vet var jag finns om du vill prata ut. Jag vet att du tog till flaskan men ibland är inte det den rätta vägen utan du kan nog behöva lätta ditt hjärta.

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Jack

tror dock inte ja behöver snacka om det.. är ganska lycklig över hur de löste sig

2006-12-04 @ 18:32:50
Postat av: Anna (storasyster)

Hej gumman är du singel? Saknar dej! Va vill du ha för billigt i julklapp? Puss

2006-12-06 @ 10:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback