Fruktansvärd tisdags morgon.

Efter att jag har legat och funderat hela natten och inte kommit fram till någonting så var det dags att gå upp, kl 07.
Allt för att jag ska hinna till sjukgymnasten kl 08, missade bussen till stan, fick cykla som en idiot i regnet.
Hann med andra bussen, fick höra att jag typ är obotlig och sen ta nästa buss till skolan.

Igår var jag och Antonia i ishallen och pratade om skolan med konståknings gänget.
Kul att man också blev ihop kopplad med någon man inte alls vill bli ihop kopplad med längre...
Skulle nog behöva ett rejält pass på gymmet så jag får ur mig alla aggritioner som jag för tillfället försöker dölja.

Åt god mat igår, tyvärr ingen frukost idag så jag börjar bli hungrig.

Har fått höra på en viss smålännings gnäll så här på morgonen med, JAG HAR NOG MED MIG SJÄLV.

Kära Jack, i detta fallet kanske flaskan hjälpte.. I mitt fall förvärrade den allting.

Ska gymma med Emma idag. Kul grej jag fick höra igår var att när Emma och Jocke kom hem i lördags så hade det sett ut så här. Jocke spydde på toaletten medans Emma låg och grät jämte sängen och hade döds ångest. Vad kan man säga mer än vilken helkväll vi hade!

dags att ha den dagliga rapporten med min extra mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback