Halmstad - Glimma (11-1)

Hejsan hoppsan.

Då är jag tillbka i skolan coh i lika bra form som alltid.
Blev inget jobb idag var bara sex ungar på dagiset.

Igår kollade jag, Emma och Antonia på hockey.
Var trevligt fast vissa blickar hade jag klarat mig utan, TACK!
Nilpe gjorde mål, gratulerar till detta.
Efter matchen åt Jag, Antonia, Johannes och Nilpe tacos, riktigt gott.

Under matchen fick jag ett telefonsamtal,blev först väldigt fundersam
när jag såg numret ( det var inte från Sverige).
Det var från Schweiz, en familj som var intresserade av att ha mis som au pair.
Mamman är från Sverige och pappan från Australien.
Dem har två döttrar, 1½ och 4.
Dem ska fira Jul i sverige (Västerås) så då bestämde vi oss för att ses på mellandagarna.

Ska in till stan och fota min klänning idag.

Pratade med Sandra igår och fick höra att jag, jocke och Emma var med på kort på halmstad vip..
Knappt ingen som minns det så det var skoj att se.

Ekorrarna mår bra och fantonys Igelkottar med BEVARA DJURENS RÄTTIGHETER.

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback