Julöppetider

Hejsan hoppsan.

Då är det nedräkning inför jullovet börjat, två dagar kvar.
Idag har jag ätit julbord, inte alls gott.
Imorgon är det studenfest med crazy christmas tema och jag ska vara sverige supporter.

På fredag ska vi gå till Moon, oj oj oj då ska ekorrarna vara ensamma hemma.
Antonia siktar på magpumpning (not).
Har mailat till Åsa om min tripp till Västerås på mellandagarna.

Ska ha bil hem i jul ser det ut som, riktigt gott det.
Ska köra min Xtra mamma med familj till tåget på fredag för dem ska fira jul i Åre, fuskis.
Jack det lilla äcklet är i Thailand.

KÖP BILJETTER TILL ÅRETS SISTA STUDENTFEST GOTT FOLK.

Antonia du är så snygg, varje dag när jag möts av ditt leende så ryser jag i hela kroppen.
Jag är så glad att jag har dig kan inte förstå att du vill ha mig. Älskar dig och på fredag är det VI!

Nu är det uppdrag slutföra uppsats, tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback