Yrkesmilitär i lumpen!?

Jaha nu är det en ny veckan framför sig och en gammal bakom sig.
I fredags så var Biffen, Tobbe och Antonia hemma hos mig, vi åt och kollade på film.
I lördags vaknade jag vid halv tolv... Stack in med ANtonia till stan och åt luch och gick över
lite butiker.

Så kommer en utav våra flippade kväller igen.´
Jag och Antonia förfestade först i hennes lägenhet och senare gjorde Sandra oss sällskap.
Senare drog vi in till Sara där det var lite fler...
Väl på B&B träffade vi Järvsöfax (travhästen) och Maza.
Senare hittade vi en Puma på dansgolvet som jag var tvungen att dansa med, riktigt skojigt.
Sen på något konstigt sätt så började vi prata med ett gäng maskeradem killar.
Kunde varit så.. Vi flippade REJÄLT som vanligt var vi inspirerade av "one night at the roxberry".
Tackar både fula och fulla tjejer och yrkeofficerer för en underbar kväll.
Varmt tack till min partner Fantony.

I söndags vaknade jag tidingt, pratade med Sam (kom hem kl fem i söndags morse).
Vid halv två hämtade J-O mig och ANtonia och vi begav oss till Lund.
Väl i Lund vann Halmstad hockey en väldigt spännande match med 3-2.

Var trött och somnade tidigt.
Imorgon ska jag jobba på krabbans dagis.


Träffade en go lirare när vi var påväg hem i lördags med, han förstod min kärlek till ekorrar.
Tack Per från Snötorp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback