Grynet tar ingen skit..!

Då är det tisdag den 3 april.
Igår jobbade jag på dagiset, idag är jag i skolan.

Ihelgen fick jag ta en del skit men jag orkar inte ta det nu.
För jävla snäll är jag också som bjuder folk till mitt hem och sen får jag ta skit, ALDRIG MER!
Har en HEL DEL annat att tänka på nu.

Träffade på Mårtensson i lördags Johan och brorsans ex Anna.
Det var riktigt skoj. Sen såg jag ju att Stigssons vänner var där.
Rejjan jobbar extra som snickare sedan i lördags (inte alla disskuterar joggingskor på fyllan).
Antonia my friend, I love you. gott att jag hade dig i lördags.
Bergsten fegade när vi shotade i lördags, fy fan!

Helt sjukt vad Patrik på nöjet psykade "stigssons" polare om en ostbricka.
Jag måste bara berätta det att jag får ont i hjärtat varje gång jag ser tjejer i högklackat som pronerar.

Efter i lördags så vägrar X prata, vad FAN har jag nu gjort!
Är är så sjukt trött all SKIT!

Imorgon åker mamma och pappa till Mallorca och Marcus till Frankrike/Belgien.
Kan bli moster när som helst nu...  Ska in och köpa bebiskläder is tan någon dag nu.

Aja pallar inte med mer skit nu. Glad att jag har lite goa vänner i alla fall.
Tack hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback