VÄRLDENS LYCKLIGASTE!

Igår var jag i skolan, först dagen efter påsklovet.
Satt kvar till ca halv fem.
Bestämde mig för att hanlda lite granna, då jag gör detta ringer Emma och frågar om jag vill köra till Göteborg och hämta Jocke. Självklart ställer jag upp på detta.
Påväg hem ringer pappa, vi små pratar lite eftersom dem nu har kommit hem från spanien.
Sen efter ett tag så säger pappa "jo annledningen till att jag ringde var att jag ville gratulera dig till att ha blivit moster". Igår klckan 14 föddes på Alingsås KK en underbar liten pojke på 3170g och 50 cm.
Jag blev så glad att efter att jag hade pratat med pappa så fällde jag en tår.
Jag kunde inte sluta le och är fortfarande helt överlycklig.
JAG HAR BLIVIT MOSTER!

Idag är jag på dagiset och jobbar.
Imorgon ska jag till Theres på Salong moniqe igen.

Jag har kommit på att jag gillar "choklad" men "choklad" är inte bra för mig.

Saknar fortfarnde lilla Fantony men snart är hon tillbaka på svensk mark igen.

Nu ska jag ut och passa ungarna, HEJ och HÅ!


Kommentarer
Postat av: emma

grattis grattis igen!! nu när jag läste ditt inlägg blev jag gryymt sugen på choklad! kanske ska ta en tripp till videomix..

2007-04-18 @ 18:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback