Alingsås-Hammarby

Idag mår jag lite bättre men envis som jag är så måste jag ge mig iväg på handboll trots att jag inte borde.
Fick i mig lite blåbärsoppa inna vi åkte.
I Alingsås hanldade jag skidvantar och skidglasögon också.
Har tappat min plånbok, så typiskt mig!
Har inte en aning om var den kan vara...

Träffade kusin anders flickvän och min moster innan matchen.
Anders hade fixat platser men eftersom det var utsålt så satt vi inte tillsammans.
Jag satt hur bra som helst jämte dem som förde statistik.
Ahk förlorade men det var inte för att dem inte hade målchanser men dem satte dem inte.

Micke ligger visst på sjukhus och kanske får offra blindtarmen.

Kanske åker till göteborg och kollar på crossen.
Annars tänkte jag försöka äta något ikväll och kolla på tv.
Tänkte ringa mitt lilla hjärta ikväll.

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback