Älska igelkotten!

Idag var det min sista dag på igelkotten.
Det var verkligen vemodigt att gå där ifrån.
Det ulltimata hade varit att flytta igelkotten till Halmstad.

Dagen har varit fylld av mys och kramar.
Så fina barn och härlig personal.
Föräldrarna kommer jag ju också sakna.
Eftermiddagarna med Anna-carin kommer jag sakna.
Bjöd på chokladbollar på samlingen.

Fick med mig massa frukt hem från jobbet.
Var tungt att packa ihop alla kläderna och städa upp efter sig.

Imorgon ska jag fika på ängen, efter det drar jag till Göteborg och inhandlar dem sista julklapparna.
Ska köra en MASSA kläder till insamling imorgon, verkligen på tiden.
Har planerat in nästa Norge resa, blir den 10-13 januari.

Skönt och har min räka till lillebror hemma.

Annars finns det inte mycket att rapportera.

image580

image581

Hela JT gänget som var på plats i Hafjell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback