Galen längtan

Nu har jag haft en sådan där extrem sakna Halmstad och alla vännerna dag.
Tog mig i kragen och har lagt ut annons på blocket och hallandsposten.
Måste verkligen hitta ett boende snart som jag verkligen vill ha!

Pratade med Marianne innan idag, alltid lika trevligt.
Glöggkväll hos Marie låter ju väldigt mysigt, så det är jag avundsjuk så.
Packa upp och ner flyttlådor det är ingen höjdar underhållning.

Har haft några ordentliga funderingsdagar.
Livet, lägenhet ,flytt, civilstånd, jobb m.m har jag funderat på och kommer som vanligt inte fram
till något som är direkt vettigt.
Följande kom jag fram till igår, har man ett förhållande med någon så kan det var bra, mindre bra och dåligt.
Är man ensam så är man ensam eller jätte ensam men man spara energi när man slipper ha en dålig relation.
Jag tror jag är rädd för dåliga relationer... Det sista kom jag på nu...

Har fortfarande inte hittat min plånbok, det är så typiskt mig att tappa bort den
men jag hoppas innerligt att den ligger i Toyotan.
Orkar inte beställa nytt körkot, kontkort m.m
Varför ska just jag vara född med huvudet under armen!?

Ska packa ner alla mina gamla hästböcker och försöka bli av med dem, är ju en del!
helt galet var hästtokig man har varit, men jag saknar allt dem små krabbaterna ibland.
Speciellt saknar jag min Lady, RIP!
Jaja nog men sentimetalt dravell.

Ska till arbetsförmedlingen i veckan har jag tänkt.
Måste ju gå dit och visa att jag fortfarande söker jobb, och visa upp mig är ju
något jag gillar skarpt, not!

Imorgon får jag i alla fall träffa världens bästa kille, min NEO.
På fredag ska jag och Neo vara ensamma hemma, åh mys!

I veckan är det jobb på sol, igelkotten och fredagen på ängen.
En fin arbetsvecka.

Mor och Far har varit i Ulricehman hela helgen så jag har fått lära mig sköta pannan och elda.
Det har varit på väg att gå illa ett par gånger men det har klrat sig.
Ja, man lär sig något nytt varje dag

Min söta lillebror kanske följer med mig till Halmstad och firara nyår, hade varit grymt skoj!
Kul att se om han har samma förfest humör som jag...?


Nu ska jag gå och sätta mig med mina lådor igen... Ha det bra gott folk!

image541

Ulricehamns "gänget" på Gran Canaria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback