Jaha ja där ser man

Sjuk dag jag har haft idag så galet sjuk!
Fick ett mycket underligt samtal inatt och det är frågan om man ska tro det är sant.
Denna Jamacianska cavin claine modellen i halmstad... Det är många frågetecken.

image542

Har haft mys med Neo idag.
Pratade med mitt lilla kräksjuka hjärta innan, hoppas hon kryar på sig så hon
får dega bullar snart igen.

Imorgon jobbar jag på igelkotten och sol så det blir över tolv timmars jobb.
Blir säkert tungt att orka upp på morgonen på onsdag sen.

Ringde en tjej i eftermiddags med en lägenhet som jag vill ha!
En etta vid norra station, 26 kvadrat med balkong och hyfsat låg hyra.
Imorgon ska jag ringa till Crendo och föröka få den så håll tummarna för mig.

Fyndade på H&M idag, en parkas och en kofta precis vad jag behöver.
Ska gå igenom fler lådor och rensa ut lite kläder i veckan.
Onödigt att ta med sig massa skit ner sig till Halmstad.
Min lägenhet kommer inta vara säkert möblerad till en början med men det får komma med tiden.

Ska bli härligt att ha en mys fredag med Neo och idolfinalen.
Blir lite hårt arbete innan det men då uppskattar man ledigheten mer så klart.

Annars är allt precis som vanligt här ute i skogen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback