Julafton imorgon

Hej alla trevliga blogg läsare.

Vilken öppningsfras...
Idag har jag grejat med min flyttlådor, städat och lagat middag.
En tråkig dag har det varit idag.
Mina två glädjestunder var när jag pratade med Marianne och Louise och sen såklart samtalet med Antonia.

Vi har precis kollat på en sådan där äcklig kärlksfilm, man mår ju nästan illa.
Alltid är det en sådan där lyckligt slut, yeah right!

Har skrivit ett personligt brev och grejat lite med mitt Cv, har ju hittat ett jobb jag vill ha.
Måste ligga i lite mer och söka jobb nu.

Funderar på vad man ska ha på sig på juldagen...
Ska jobba klockan tio på annandagen men jag ska vara kung i baren ändå, det är ju bara fyra timmars jobb dagen efter ändå.

Nu längtar jag bara efter mina vänner!

God Jul i alla fall!

image582

Finaste pepparkaksgubbarna jag har sett, Marco, John och Christoffer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback