Kräksjukan.

Nu har vinterkräksjukan på dagiset igen.
På torsdag åker jag med Jt till Hafjell och då ska jag alltså inte ligga hemma och vara sjuk!
Käkade vitpepparkorn idag, tveksamt att det hjälper.

Hade en tuff dag, några konfliter och kryp i kroppen.
Får ingen härlig eftermiddag med Anna-Carin denna veckan heller.
Imorgon börjar jag nio men får åka upp och hålla mamma sällskap för annars passar inte våra tider..
Idag försov jag mig, vaknade när vi brukar åka, var nästan sovande fortfarande när jag kom till jobbet.

Imorgon ska jag kolal på hockey efter jobbet, Skara-Alingsås.
Har förökt få tag på tobbe så jag ve tom han ska spela.
Har ringt mitt lilla hjärta också, saknar allt henne nu i juletider!

Ringde en man om ett rum på smedjegatan, ska återkomma till honom imorgon.
Hoppas få svar från Crendo och Hfab imorgon och det är ju helst dem lägenheterna jag vill ha.
Stänger imorgon på dagiset också, om det inte blivit mer magsjuka tänkte jag kanske baka.

Mamma håller på bra med hets just nu!
Igår kväll var det allt lite ensamt, längesedan det var sked...
Snart kan jag mysa till det med te och skitsnacka med min stjärna.

jaja annars händer ingeting... tror jag i alla fall.

image552

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback