Liten tomte tittar ut.

Godagens.

Idag sova jag länge vaknade strax innan elva.
Gick direkt ut och hämtade ved (så är det att bo på landet) och tände i pannan.
Tog en kiwi till frukost.
Segade hela förmiddagen och låg och kollade på "bonde söker fru".
snygg Kille han den där Bonde Fredrik, haha.
Lagade lite mat och gick sen ut och hämtade lite flyttlådor som jag har rotat runt och sorterat i.
Håller på med en grym egen insamling med kläder som jag ska skänka bort, sjukt mycket skit man har.
Varför gör man inte sig av med sådant som krympt?

På väg ut på en runda i skogen träffade jag mamma och pappa som kom hem.
Blev 7 km i skogen med min reflexväst.
När jag kom hem kollade jag på omhoppningen från Geneve och sen duschade jag.
Efter en dusch blev jag snäll och gjorde fina mackor och te till mig och mina föräldrar.
Nu väntar jag på att det ska bli läggdags.
Jobb imorgon på Igelkotten och sol.

Längtar till min lillebror ska komma hem nu så jag får lite roligt sällskap.
Ska bli skoj att åka iväg med Jt nästa vecka.

Måste få det klart med lägenhet, känner mig stressad av situationen som är nu.
Underbart att jag har så härliga människor i Halmstad som hjälper till!

Fick ett mail idag från ett jobb jag sökt i Karlstad, skulle vara informationsträff
synd att man missade det.
Karlstad skulle jag vilja bo i någon gång.
Falun är fiiint också... Men det får bli senare i livet.

Kollade på Miami inc innan, man blir sugen på lite fler tatueringar då!
Har en jag funderar på men det får vänta tills jag har ett riktigt jobb och en riktig lägenhet.

Jaja bra med tjafs nu!

image551

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback