Vem är rund och gul och kommer före jul?

Hejsan hoppsan.
pigg och glad jag låter men sanningen är att jag är JÄTTE TRÖTT!
En 13 timmars dag igår och en heldag idag med 5 km löpning efter åt och nu vill jag sova.
Ny duchad och röd som en tomat i ansiktet sitte jag nu här.

Igår kom en liten tjej och kramde mig, pussade mig på kinden och sa "älskar dig"
det finns nog ingen som inte smälter då :D
En tant kramade mig god natt igår och sa "min lilla tös".
Det är helt underbara människor man har att jobba med!

Höll på att spy idag efter att jag sprungit, man ska verkligen inte äta på många timmar innan man springer!

Marianne min stjärna ställde upp och kollade på en lägenhet åt mig igår, imorogn får jag svar om jag får den.
Annars så vill jag ha lägenheten på bissmarksgatan, VILL HA!

Usch jag är som ett litet kolli.

Orkar inte skriva mer har troligtvis mer kraft imorgon!

image544

Ingmar, Ingalill och farbror Sivert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback