Vet du vad jag tänker?! Då vill jag kräkas!

Kräkas, jo så patetiskt är det lilla äcklet.
En liten äklig sak...¨
Vissa människor äcklar en bara och detta är ett sådant fall.
Snart dags för bordellmamman att göra comeback?

Igår var jag barnvakt åt min lilla älskling.
Det gick jätte bra och jag skulle absolut kunna göra om det.
Han är ett charmtroll utan dess like.
Myran löpte och försökte sätta på mitt ben men utan resultat.
Anna och Magnus hade roligt på sitt julbord.
ikväll fick jag min första julmat, tack Petter!

Idag har jag varit i stan och handlat lite julklappar, blev en sväng på Ikea också.
Har tre personer kvar att köpa julklappar till.

Ikväll är Karro och Antonia på bio, avundsjuk!
Jag sitter hemma och lyssnar på lillasyster.

Jag vill få lägenhet bekräftat nu så allt blir bestämt.
Den på Skånegatan är verkligen mysig, men dyr..
Jag vill ha den vid norrastation!!

Träffade Kjelle och Fia när jag gick i stan, det var en trevlig överraskning.

Hoppas alla roar sig ordentligt i Vansbro i helgen!
En sådan fest borde Aspero också ha!


   

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback