Borås

Igår tillbringade vi hela dagen i borås och handlade. Fast innan frukost tog jag mig en promenad.
Jag hittade en klänning till studenten, jag som inte hade tänkt ha klänning.
Simon köpte en Peak jack som var riktigt snygg, man blev allt lite avundsjuk.
Sen var vi och hälsade på morfars syster lillian, hon blev så glad när vi kom.
Lillan är en dam som kan få en på gott humör!!

"Tony Stigsson" har varit flitig med att höra av sig i helgen.
Inatt hörde även mailman av sig, fattade dock inte vad han ville.
Jag och mamma har varit ensamma hemma sedan igår kväll så vi har haft tid att prata av oss.

Imorses väckte mamma mig och vi tog ytterligare en promenad innan frukost, hoppas få det som en dagligrutin. Sen var det havregrynsgröt och fika med morfar.
Imorgon blir det en morgonpromenad och sen börjar jag jobba klockan två... Ska bli tungt, kommer sakna dig..:´(

Håller just nu på att göra ett fotokollage i svart och vitt att ha på väggen i lägenheten.
Saknar bilder på vissa men får väl kompletera det senare.
Nej nu fortsätter livet.. Hadet gott och drick mjölk, det ger starka ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback