En snöig promenad med djur.

Igår blev det 50 minuter aktivt simmande för mig.
Slutade simma när jag tack och lov på det grunda vattnet åkte på kramp.
Tänkte att jag nästan hade behövt en simlärare, typ Emma med mig igår.
Mitt ena ben vill inte följa med när jag simmar utan bara sjunker.
Sen strechade jag i barnbassängen och bastade en stund.
fick dessvärre ont i mitt knä efteråt, men det får man ta.
Mamma var grym när hon hade gympa i bassängen, man blir stolt :D

Imorses väckte simon mig, så jag tog min morgonpromenad i en snöig skog.
I skogen var det en massa spår efter djur, och jag gick och funderade på vilket sorts djur som hade gjort
dem olika spåren, detta gjorde jag till musik utav System of a down.

Pappa kom hem vid halv elva så vi fikade ihop och kollade på skidor.
Det blev ett silver till sverige utav Mats Larsson.
Saknar allt Halmstad bra mycket nu!!

Smsade med Micke igår, dem hade ca 20 grader i Italien, man blir avundsjuk.
Dem ska nu till Schweiz och tävla, önskar dem lycka till!

Undrar hur det går för mina ekorrar nu när det snöat så, hoppas fantony kollar till dem.
Aja, nu ska jag till "storstan´", Hej då.

Kommentarer
Postat av: Antonia

gumman, tomt utan dig.. undrar cad drömmen handlade om... Får ta ett snack och lätta våra hjärtan och bryta ihop tillsammans.. Fick höra en låt som bara du och jag kan skratta åt, kommer från vår älsklingsfilm ;)hihi ses ju på söndag eller måndag, men det är endå en oändligt lång tid tills dess.. fin syrranb är förresten.. hälsa henne å magen.. puss på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback