Mina kära vänner.

Så som det har kännts den senare tiden så är allt piss.
Men det jag har att glädjas åt är att  jag har så härliga vänner.
Emma, Sofia, Sandra, Sara.

Jag är helt överlycklig att jag har träffat min själsfrände Antonia.
En tjej som  är helt enkelt bäst.
Kommer sakna henne och alla mina andra vänner  när jag är i Lusanne.

Var i Götebrog i söndags på friidrottens hus med mamma marianne och Theres.
Theres tävlade i 60 meter och längdhopp, det var jätte skoj att vara med och kolla på.
Jag måste ju erkänna att jag blev sugen.

Har fått ett Australiensiskt kusinbarn, Tilda. Grattis Kerstin och Toby.
Marcus var femma i snö(g)loppet i helgen, bra!
På söndag åker pappa till Spanien igen, fjärde gången.
Är studentfest idag men det är bara tre stycken från Aspero som ska gå.

Blir gymmet med Emma ikväll och sen film med Antonia och Sara.
Aja nu skiter jag i detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback