Möte på kattegatt

Jobbade på krabban igår. Mona (dagisfröken) är verkligen störtskön!
Direkt efteråt var jag på möte angående studentfesterna på kattegatt.
Jag blir helt knäckt!! Dem har tagit bort hawaiitemat och bytt ut det mot tema tidsresa, på
en skala från 2-5 hur skoj är det?
Jag och min vapendragare Biffen får försöka göra någonting åt detta.

Är en riktigt "pissig" dag ui dag, det är alla hjärtnasdag.
Totalt överskattat! Jag ska fira med gym och sen en träff med sandra.
Imorgon åker jag hem, ska till massören på fredag.
Fick en inbjudan till Karlstad ihelgen men som sagt jag ska ju hem till mor och lillebror.

Jag och mamma Marianne ska till stan en sväng idag och kolla.

Ledsan allihopa som förväntade sig att jag skulle scora i hlgen, jag är en lugn tjej.
Jag skedar bara.

Är lite rädd för brevbärare, men glad ändå.

Nu blir mina tre älsklingar själva i ca en vecka.. Men Antonia får ge dem lite nätter och kottar så dem håller humöret uppe.
Antonia min snäcka, komemr sakna henne.
Sara ska väl hemm och rumla runt i sänghalmen med sin porriga pojkvän.. SKOJ FÖR DEM !!! Jätte kul. Verkligen.
Gymmade med Sara igår och det var ju lite annorlunda om man jämnför med att gymma med Jack..
Jack = Svikare!

Ha ett gott sportigtlov..

Hej och hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback