Projektarbete (Prag)

Jag har idag fått ett mail från Ambassaden i Prag och dem har hittat ett barnhem.
Nu gäller det att samla gruppen snabbt och börja leta sponsorer.
Någon som vet nått så är det bara att höra av sig?
Grym resa lär det ju bli gruppen består av, Jack, Kim, Kristoffer, Sebastian, Nicklas, Jesper och Marwin.

Det går framåt med vår årsbok också och det ska bli kul att se hur det slutar.

Igår jobbade jag och Sandra. Sandra som också klarade körkortet GRATTIS!
Vi ska jobba idag också.
Åmål i helgen kanske.
Ska kanske följa med mamma Marianne till Göteborg och kolla när Theres tävlar i friidrott.
Är hockey på lördag men jag pallar nog inte riktigt det.
Jack snackar skit som vanligt!!
Har inte blivit av med min förkylning ännu och det stör mig men så länge som det går att träna så är det okej.
Ringde till sjukgymnastgruppen idag och står i kö.

Lilla Antonia har varit hemma och återhämtat sig. Sara är hemma och roar sig.

Aja nu är det en promenad till stan som hägrar! Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback