Simhallen.

Jobbade kväll igår igen... Fick några glirringar för min frisyr men det var inte så farligt.
Är ett evigt tjat om hurvida jag kommer hitta någon kille eller inte...
Jag frösöker förklara för dem att ensam är stark.
Fick höra för femte gången att jag borde plugga till sköterska.
Blev ingen morgonpromenad idag, pga mina skoskav.

Ska till simhallen med mamma idag, hon ska på vattengympa och jag ska simma.
Var JÄTTE längesedan jag var i en simhall.
Blir kul att se hur många längder jag orkar med.
Saknar gymmet måste jag erkänna!

Hade en VÄLDIGT konstig dröm inatt som jag inte vill veta av mer, det handlade om något
som jag gärna förtränger.
Jag vaknade slog mig själv i pannan sju gånger och somnade om. (lite saltat)
Hatar sådana drömmar!
imorses släppte min kännslomässiga spärr för en sekund, synd att man ska vara ensam då bara. 
Något trevligare är det att jag pratade med Antonia igår, det var längesedan sist!
Ska bli skoj att komma ner igen på söndag.

Imorgon kommer far hem från spanien och han har med sig en spanjor.
Jag hade planer på att kolla på Borås match på söndag men  självklart så jobbar jag.
Jag har sagt ja till jobb vecka 10 & 11 men jag tror inte jag pallar det ändå.
Aja nu orkar jag inte mer. HEJ!

Kommentarer
Postat av: emma

jag är fortfarande sjuuuk! jätteroligt verkligen.. det roligaste som hänt i veckan var att jag orkade gå till torget för att köpa semla i går! men gott vare! och vetu? det är vinter här i halmstad nu, var helt vitt när jag vaknade. inte kul! saknar dig här hemma! börjar bli ganska uttråkad nu..

2007-02-21 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback