Solhagen

Då var det dags för några dagrs hårt arbete på Solhagen.
Är med delade kännslor som jag går dit idag.
Börjar jobba vid två och slutar halv tio.
Vad dödsannons i tidningen idag, kommer inte kunna gå på begravningen...

Gick upp vid nio idag och tog min morgonpromenad.
Blev inte längre än ca 3 km men jag hade skoskav.
Pratade med pappa igår, han är i Barcelona, på väg hem.
Simon har APU på Stadium i Göteborg så nu när jag inte jobbar är jag helt ensam hemma..
Pratade med Emma igår, gumman har haft feber hela helgen.. Hoppas hon kryar på sig
så hon är fit for fight när jag kommer ner.

Förstår inte hur Heim kunde förlora så stort mot Ystad.
Tror "han med boken" (Patrik) gjorde mål för Alingsås i helgen, men det blev bara oavgjort ändå!
Sally får ringa till honom och klaga på hans insats tror jag!

Har egentligen inte så mycket att skriva här idag...
Nu kom brevbäraren, heheh.. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade..Sally skagenast ta tag i detta.. Han ska ta mig fan lämna tillbaka det so är biblioteketsd ägogods.. =) Baby i miss you.. messar till dig ikväll. puss min själsfrände...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback