Sorg...

Kom hem igår..
Han knappt komma innanför dörren innan jag får reda på att en utav mina favorit damer på hemmet har gått bort, dessutom var vi släckt.
Hon var så go, sarkastisk och tålde skämt.
Men precis som med allt annat som är jobbigt så tar jag det.

Var hos Ricki Örvall och fick en tuff behandling i morses.
Det gjorde så JÄVLA ont! Men precis som han sa "det ska inte göra ont, det visar bara att något är fel".
Nu har jag fått ett nytt träningsprogramm att följa och det ska bli skoj att se om det gör resultat.

Saknar redan min älskling... Hur ska jag klara mig utan dig!?
Är så ensamt här när alla jobbar.... Blir kanske bra när jag börjar jobba med.

Är skönt att slippa vissa saker i Halmstad nu med.. Fast jag saknar gymmet...
Ska simma med mamma, får se om det blir vattengympa med.
Vattengympa ska ju vara bra, har aldrig testat det innan..

Tony Stigsson hörde av sig igår, han ville ha sympati för han fick sova på golvet..
Fick han det, NIX!

AHK mötte Heim i onsdags, så hör står det om kusinen anders i tidningen idag " Anders Rylander var som en kung på planen", "Bara AHK hade punktat Rylander så hade resultatet blivit helt annorlunda".
Jag kan erkänna man blir lite stolt.
Har fått se fler bilder på kusinbarnet nu när jag kommit hem, söt tjej det där!

Morfar var precis inne och lämnade en "se och hör" så jag har nått att göra.
Take Care, BY!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Tjohej! så du saknar mig ;)
Hehe, skämta lite bara. Härligt att jag hittat till din lilla del av nätet också (jag har också en del, se nedan). Jag tittat förbi lite då och då för att se om du sköter dig.

Kram påre/Oscar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback