Givande samtal

Igår hade jag ett mycket givande samtal med Sam.
Hade ett givande samtal till som fick mig att känna mig glad över att läget är som det är och jag gillar det.
Nu är stridsyxan begraven och jag orkar verkligen inte mer. Önskar honom all lycka!
Idag jobbar jag på krabbansdagis i Vilshärad.
Imorgon åker jag antagligen hem för att fira pappa som fyller 50.
Funderar på om jag ska skriva ett tal tillfesten, men jag får se hur det blir.

Tränade igår på gymmet så jag har en härlig träningsvärk idag, var ju ändå 2 veckor sedan jag gymmade sist.
Efter jobbet idag ska antagligen jag, mamma Marianne och Sandra kolla på HHC - Drott i hockey, kan bli intressant.

Ska bli skönt att åka till schweiz och lämna en del av sitt liv bakom sig men det är ändå med delade käslor som jag kommer göra det.
Min soulmate Fantony lär jag ju sakna och alla andra godingar för del delen med (ingen nämd ingen glömd).

Jaja nu kallar ungarna på dagisfröken. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback