Dags att börja skolan kanske?!

hejsan hoppsan ni där hemma i sverige.
Sitter här i ett regnigt Lusanne.
Har regnat sedan igàr kväll men ska bli bättre imorgon och runt 28 grader pa torsdag.
Idag har vi inte gjort sa mycket, Emelie har varit pa simskolan och jag och Olivia var hemma.

Imorgon har jag min lediga dag, förutom att jag ska laga middag pa kvällen, blir nog köttfärslimpa.
Ska kolla pa en intensiv kurs i franska imorgon, hoppas det finns platser kvar.

Hade massa bilder fran när vi var och simmade igar men har tyvärr inget batteri.

Bra jobbat Vinoukorov!! Not.

Tänkte pa lilla Biffen igar, lilla hjärtat..
Han är allt en dunder bra kille!
Saknar honom..
Har förresten ett förslag om nyarsfirande, endast speciellt inbjudan förstas!

Jaaa... Var nagra dagar sedan man pratade med Hishults prinsessa.
Man vet ju inte vad hon har haft för rackartyg för sig under demn dagarna.
Sag lejonkungen idag och tänkte pa henne, hihi. = Your Pumba!

Aja i alla fall sa aterkommer jag.

Ha det gott och njut av vädret.. Püss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback