Pirrar det inte lite :D

Jaaa, da har jag avnjutit en dag vid bassängen med Asa och barnen.
27 grader och klarbla himmel, lite kallt men 24 grader i vattnet.
Tog arets första dopp, jaa i en bassäng men det är alltid nagot.

I onsdag var jag ledig och passade pa att dra en vända pa stan.
Jag hade tur för det var mycket fint att vila ögonen pa :D
Pa kvällen lagade jag köttfärslimpa och potatis, tjejerna tog tre portioner var.
Emelies kommentar var "super gott", hade hon aldrig sagt till Asas matlagning visade det sig.

Idag är jag barnvakt pa kvällen, har nattat Emelie och Olivia sov sedan innan.
Asa och Simon är ute och äter middag, dem ska ju utnyttja att dem har mig.

Imorgon är det simskola för sista gangen.
Sen kommer tva av Asas svenska kompisar med barn och hälsar pa, da far jag vara ledig om jag vill.
Pa lördag ska jag ner till stan och köpa pennor och block till min franska kurs som börjar pa tisdag.
Ska bli kul att börja lära sig spraket lite, just nu fattar jag ju knappt nagot.

Den där tour de france historian far mig nästan till att börja grata, VAD HäNDER?!
Hoppas det tar slut nagon gang, dem skämmer ut hela cykelvärlden.

Hihi, har en hemlighet med Antonia, fast det vet hon inte om.. Tals att nämnas :D
Som det verkar sa skulle jag kunna vara hemma en manad i jul men vi far se.
Familjen ska till Australien nämligen.
I sa fall flyttar jag ju min tid för magnetröntgen, jag vet (intresseklubbens flagga pa topp).

Nog om mig, lite bilder. Ta hand om er snälla själar ni andra kan ju..  jaa, börja be eller nagot!

Ps. Flickorna och Lucsy pa bild, jag lekar tingeling ocksa i myskläder. DS








Kommentarer
Postat av: Frida

Lilla gumman... Älskling...
Hur har du det? Barnen är väl lite snällare mot dig nu hoppas jag? Annars får du säga till dem att om de inte skärper sig kommer tant frida att säga till tomten på vinden att de inte ska få några julklappar. (Knacka lite diskret på ett bord eller något och säg att "Hör! Nu är tomten så arg så han knackar i taket till och med!") Funkar garanterat. 100% snällare barn!
Hoppas du har det kanon. sköt om dig. Pusskram!

2007-07-27 @ 15:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback