Så nära nu...

Nu var det tag senad jag skrev något här.
Är hemma i Herrljunga några dagar innan jag åker.
Idag har jag varit och hälsat på syrran i Grebbestad.
Neo var sötare än någonsin!

I veckan som har varit kom Antonia hem.
Det var efterlängtat.
I onsdags var vi på kräm och det var bra skoj!
I torsdags var vi på Fiesta på Leffes och det var helt okej, väldigt blandade åldrar.
Men där verkadr jag passa in eller vad säger du Sabina?! :D
I fredags var vi på Halmstad travet och stosprinten (bilder kommer senare).
Efter det fick vi ett infall jag och hjärtat och gick på Moskva.
Den kvällen slutade inte som jag önskat men det verkar vara något vissa har
som vana, alltså förstöra andras kvällar.
Gott att jag slipper packet nu, för det är så det känns.
Förstår inte hur man kan ha kraft till att hålla på så.
Förstörs min kväll på lördag så kommer jag bli grymt ledsen.

Imorgon ska jag till Tidaholm, ska kolla på brorsan och säga hej då till honom.
Ska även hälsa på mitt kusin barn som är hemma en sväng från Australien.
Sen på onsdag beger jag mig väster ut igen.
Är med delade kännslor jag åker, vissa kommer jag sakna enorm och
andra ska bli skönt att slippa.

Nej nu kallar maten!!! Ha det gott så skriver jag snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback