Trevligt värre

Da sitter jag här ny tatuerad och glad.
Killarna var sa otroligt trevliga och roliga pa studion.
Var nagon gubbe som inte var riktigt hemma som sprang runt och pratade med alla.
Till mig kom han när jag satt i Bh och pratade pa sa glatt..
Jag satt dock bara och kollade pa honom för jag förstod inte vad han sa alls.
Jag blev tvungen att lova killarna att när jag kommer tillbaka om tva veckor sa ska jag kunna franska.
Hmm.. Det far man se hur det gar.
Som tur var hade jag nagot att vila ögonen pa när jag blev tatuerad ocksa, alltid lugnande!
Min tatuerare är grymt lik sangaren i Red hot chilipeppers.
Ska tillägna min röda stjärna till min rödhariga stjärna.

Fynade i stan idag, en kjol och ett par shorts för 120 kr.
Tack vet jag sommar rean.

ikväll gar heartbrake hotell pa bio i stan, pa svenska.
Jag och Asa kanske ska kolla.
Det var första gangen hon har sett att det gar en svensk film pa bio här, det var dock jag som sag det i
tidningen, hehe.

Frida: Jag tackar för dina rad men dem här problemen sitter nog djupare än
julklapparna tyvärr. Ska vara ensam med barnan tre timmar om dagen i tre veckor nu, det blir kul att se hur det gar.
Hoppas du tar hand om dig och Daniel. Puss

Brosan: Hoppas allt är bra med dig. Här hade du trivts, alla cyklar som galningar.
Grymma backar och fint väder. I tidningarna är det 3 helsidor om touren och självklart ocksa första sidan, fast jag förstar ända inte vad det star. Hur lànge ska du jobba?
T hand om dig och lycka till i skandinavien week! Haller tummarna för dig som vanligt och jag vet att du är grym pa GP!! Puss

Aja, ska snart laga mig lite mat, har förresten vrickat min lillta, gör ondare än ann tatuera sig.
Lite bilder som valigt.
 

Take care / Jollanta in Schweiz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback