Midsommar på Leikin

Midsommar firande i Likins klubblokal.
Vi åt middag som pappa Wiland hade fixat.
Sen drog alla mest runt.
Pratade med Micke S som är hemma för att cykla Sm.
Råkade starta en konflik, ber så hemskt mycket om ursäkt
till allla berödra, ska inte upprepas.
Men många funderingar har jag fått efter det och kommit fram till följande.
Ålder medför inte mer mogand. Som pappa brukar säga folk är väldigt mycket
dummare än vad man tror.  Att jag är mycket glad att blivit av med konsiga människor som inte tänker på mycket mer än sig själva, även totalt respektlösa. Jag får också tacka berörda för ett gott skratt.

Antonia stämplade ut ganska tidigt, men jag hängde med till stan.
Var på b&b i ca en kvart.
Grät stora floder när Björkman tillkänna gav att han inte älskar mig och vägrade
köpa mig en ros, haha.
På macdonalds fick jag förklarat för mig vad en allan ballan grej är alltså en clown grej.

Sen åkte jag hem och snusade.

Igår år jag och Antonia på Bulls, sen körde vi ut till Tylösand.
Där var vi ett gäng som satt och pratade och vissa spelade volleyboll.
Efter det drog jag och hjärtat in till stan och gick runt lite och åt glass.
Träffade Marcus gamla klasskompis, alltså cykel perra.
Fick höra att jag lagt till med riktig halmstad dialekt.
Han hade med sin kompis Robert, fiinn.
Var lite gott folk ute på stan.
Benke gjorde karriär som kriminell.

Idag väckte Fia mig, hon och Kjelle ville ut till Tylösand.
JAg körde eftersom Fia knappt var nykter.
Vi plockade upp Kjelles kompis Jocke.
Väl ut råkade vi på emma och Jocke som henkade på till stranden.
Vi låg där till tre sen var det hemma igen som gällde.
Nu sitter jag hemma hos emma och jocke och ska snart äta.
Ha det gott,  krmar Jollan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback