Studenten

Nu ä den härliga studenten över.
Det var en ehlt oförglömlig dag.
Champange frukost hos Marco, sen martin luthers kyrka där jag höll tal.
Efter det var det lunch i skolan och utspring vid tolv.

Sen drog jag, sara och Anotnia runt i en bil.
Promenad från slottet, vissa någo berusade vid det laget.
Sen träffa i parken och bilresa hem.

hemma var det bastu, så det blev inte att vi satt på balkongen.
Får tacka alla som kom ,24 st var vi totalt.
När alla hade åk tog jag en snabb dusch och sen dro jag och antonia till biffen.
Där var det åde gamla och nya studenter och det var riktigt trevligt.
Glada i hågen åkte vi ut till Tylösand vi elva tiden.
Där var det grymt skoj!
Ett så kallat förvirrat pucko (inte rikigt namgiven) stod i garderoben.
Jag oh antonia höllpå att bli ganska trötta påhonom.
så den tunnhåriga graben år gärna lämna stan igen.

Senare stod vi ett helt gäng och stor lipade.
Antonia orkadde inte mer och åkte hem.
Vi drog till Biffen ien.
Blev lurade på ett glas pepsi och klunkade glatt i mig någon grogg som det visade sig vara.
Jagade mina nycklar en halvtimme och var hemma vi strax efter sex.

På söndag firade jag hemma och fick träffa mitt livs kärlek NEO.

Nu har emma lagat riktigt god ma.. Tack tack hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback