Bingo!!!

Då är det tisdag idag och jag sitter med skoskav i skolan.
Har haft idrott och hälsa, försökte planer min framtid.
Min framtid enligt Antonia kommer vara att sälja min kropp.
Vem fan som vill köpa den men alla möjliga fabriksfel.


Idag var vi på en föreläsning med Bingo Rimer, riktigt ball kille.
Innan han började föreläsa så frågade han mig, sara och karro om vad vi tyckte han skulle snacka om.

I fredags åkte jag hem för att jobba, först på dagen jobbade jag på dagis.
Tog tåget till alingsås där mamma mötte upp och vid åkte och hälsade på mormor
som är nyrenoverad. Hon slog på stort och skaffade en ny höft i aliminium och plast.

Väl hemma slocknade jag tidigt och började jobba sju,
Tog mig igenom en tuff dag på jobbet med mycket hårt slit.
Blev som valigt terrad av tanterna angående i-lands problemet att jag inte har någon kille.
Både mormor och morfar verkar vara oroliga.

Nu måste jag gå, glennda vill stänga salen.
Kanske orkar skriva mer imorgon... HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback