Bobba i näsan

Då är det onsdag och jag sitter här som vanligt i skolan.
Imorgon ska jag jobba, börjar kl 06.30.
Som tur är har jag fått låna bilen av snälla Emma och Jocke, så jag slipper åka buss.

Sitter här och har fruktansvärt ont i min nacke!
Är snorig och eländig också, fast jag ska träna med emma efter skolan ändå.
Min kära mamma marianne är hemma idag, sjuk.
Känns lite extra tomt och det känns inte riktigt bra när hon inte är på sitt rum när man kommer till skolan.

Hittade ett par skor att ha på balen igår, ett par svarta lackskor från Vagabond.

Igår lagade jag och Antonia Tacos, var JÄTTE gott.
Efter att vi hade ätit och proppmätta såg vi på filmen World trade center.

En något irriterade person kom idag och frågade om jag hade pratat med Wallterska, nej det har jag inte.
Wallterska vill ha studentlekar med oss enligt denna person.
Men eftersom jag och Biffen håller i detta så bojkottar vi Wallterska.
Studentlekar ska man ha på sin skola och inte blanda in några andra.

Nu ska jag leta upp min älskade antonia..
Ska inte gymma förens fem så jag kommer ha mycket DÖTID! Kram banan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback