Nej tack solhagen!

Fredag och snart är man ledig och kan ta till vara på helgen.
I morses ringde dem från solhagen och ville att jag skulle jobba vid fyra idag, TROR INTE DET!
Det sklle jag ju gå minus på i så fall om man räknar in tågresan.

Igår jobbade jag på krabban, skönt att vara ute i det fina vädret.
Diggar Mona, hon är grym.
Bitte hade visst berömt mig och camilla för chefen.
Så skönt att jag fick låna bil av emma och jocke då jag började jobba halv sju.
Några utav barnen lärde sig mitt namn och slutade säga fröken, ett framsteg.

Får gratulera Emma till nya jobbet, jag lovar att jag en dag ska köpa en hamburgare av dig.
Hon är värd det efter att hon har slitigt på Avant.

Snackade med Oscar igår, känndes faktiskt som om det gick prata.
Kom väl inte fram till överdrivet mycket men det är ju ett framsteg att
kunna prata med varann utan att vara arga.
jaja, inte mer om det.

Imorgon ska jag nog ut en sväng. måste kolla över alkoholkontot.

På söndag släpper jag nog ut ekorrarna för våren, med delade känslor förstås.

Ha en trevlig helg! Kram banan




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen. hoppas allt e bra å att du får en toppen helg. Sj ligger man sjuk å längtar. vill inte va nunna.... Ha d.. Puss

Postat av: karro

Nu glömde ja skriva namn igen... hehe flummigt värre som vanligt--

2007-03-23 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback