Balen avklarad

Balen är avklarad.
I lördags kväll gav jag mamma ett morsdags kort och bjöd henne på fika i söndags.
Mamma har äntligen fått träffa min extra mamma.

Söndagen började med fika.
Sen var vi hos Helena på Moniqe och hon fixade min upsättning.
Helt plötsligt fick jag väldig mycket hår.
Sen åkte vi hem och åt, dock fick jag inte i mig så mycket..
Ja, jag var nervös.
Sen åkte vi till Make up store för att  få sminket på plats.
Efter det drog vi direkt hem till Antonia och drog på klänningen.
Undertiden ösregnade det men precis när allt skulle börja i Johannes trädgård blev det uppehåll.
Alla var otroligt fina.
Johannes bjöd på tårta då han fyllde 19 år.
Eftersom vi hade tur med vädret kunde vå åka cabbat.

Vi hade jack och antonia med en bil emellan oss, så vi ropade och stojjade på varann.
Väl på röda mattan var det super kul att gå och bli fotad, vi gick och sjöng lite vackert.
Sen var det dags att fota, fota och fota...
Sen sa jag hej då till min mamma, har varit underbart skoj att hon var här.
Men Johanna och Marieanne tog hand om henne så det kändes bra.

Sen hälde jag ut min champange och började vänta på middagen.
Väl under middagen ägde peter!
Vårt bord härjade jäkligt bra. Vi hade nog roligast av alla.
Sen var det dans och väntan på efterfesten.

I bussen härjade Aspero gänget igen.. Och självklar AIK Peter.
För någon jävla djurgårdare hade tagit hans Aik-emblem.
Sture gapade bara hata Aspero och stod för fjortisfyllan.

Efterfesten var skit skoj men vissa var dock lite trötta.

Sen gjorde pucko nr. 1 entre.. Och mer än så skriver jag inte om det.

Efteråt drog jag, Biffen, Sara och Antonia hem till mig och sov en timme.

Nu ska jag plugga historia, tack hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback