Snart är det bal

Då sitter man här i skolan och pluggar som aldrig förr.
Är historia som är på tapeten för tillfället.
Igår var jag i stan och fikade med Antonia, Sara Frerik och Kim gästspelade en stund.
Nu är nästan allt färdigt inför balen.
Ska ringa mamma idag, hon kommer ner på lördag.
Ska bli mysigt att vi det bara är vi två, lite "mor och dotter tid"
Kommer lägga upp bilder från balen sen.
Igår fick jag frågan om jag var louises mamma, nej...
Louise är ju sex år och jag tror det, är ju mamma marianne och inte mormor marianne.

På fredag ska jag och Biffen ut och jobba igen, idag är det han och Björkman som står för slitet.
Jag har suttit med timrapport och reseräkningar idag.

hej säger putte!! /hihi

Alla som har möjlighet, kom till hotelltylösand och kolla på söndag kl 15.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback