Fest med sol och igelkotten

Hejsan hoppsan!

Lördag idag, alltås skön helg.
Vaknade lagom tidigt och åt gooood frukost.
Sen blev det lite koll på tv:n.
Fika framför Tv:n med mor, far och morfar medans vi kollade på
damernas 10 km. Charlotte Kalla på tedje plats.
Visste ni att hon har testat sig till den bästa syreupptagningsförmågan en kvinnlig
skidåkare någonsin haft i sverige.

Jaja, sen satt jag och kollade en massa olika saker inför en möjligtvis kommande flytt.
Vilket får mig just att tänka på att jag måste ringa Antonia.

Sen satte jag mig köksbordet och mogen som jag är skrev jag min önskelista.
Efter att den var klar gav jag mig ut på en löprunda.
Känndes grymt bra idag så jag la eftersom på en lite extra runda och sen en till.
Mamma uppskattade till åtta km men jag skulle gissa på sju.
Hela rundan var HELT UNDERBAR!

Sen putsade jag mina stövlar inför kvällen och medans jag var igång tog jag mammas skor också.
Dagens goda gärning fick detta bli alltså.

Nu har jag precis intagit lite föda och känner mig väldigt sömning.
Blir nog lite vila i soffan inna jga börjar göra mig i ordning inför kvällen.
Just det, måste ringa Anna-Arin ocks, kom ihåg....

Hoppas det blir en fin form ikväll då jag absolut inte vill stå och vara tråkig i ett hörn.
Folk klär sig och pratar väldigt annorlunda här ute på landet och dem är inte riktigt medvetna om att
det finns en annan omvärld, så jag ska vara i den formen att jag inte tänker på det.
Men ja som tur är så finns det några glada och trevliga själar här med, och vi ska ha förfest tillsammans.

Var på systemet igår också, här är det inte självplock utan man säger till i kassan vilket jag inte alls tycker om!

Jaja dags att slumra lite..

image500

En liten bild på triathleten Jonas colting som jag hittade idag.
han kommer från Borås men är just nu på Hawaii och tränar inför Ironman tävlingen som snart
går av stapeln där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback