Fy fan för sura kärringar.

Igår jobbade jag tolv timmar, var halvt medvetslös när jag kom hem.
Tack vet jag mina underbara damer och solstrålar på solhagen.
Så många fina ord och glada stunder som jag har fått av dem.
Jobbade ju som sagt på en annan avdelning också.
Den avdelningen är ett korttidshem alltså, rehab eller sista väntan.
Vi var en man kort och hade en praoelev, alltså en tuff dag.

Skulle jobbat två dagar denna veckan blir fyra, så är det när man visar sig...
Ska bli härligt med en riktigt fin helg och en vilodag imorgon.

Ikväll fick jag och pappa främmat i stugan.
Ingmar och Inga-lill var på besök, gott drag i dem :D

Imorgon ska jag sova JÄTTE länge.
Sen ska jag äta och efter det ut och springa.
Sen lite senare ska jag upp till jobbet och ut och gå med två
damer som jag har lovat det.
Sen imorgon kväll kommer Anna, Magnus och världens bästa kille Neo.

Saknar mitt lilla hjärta jätte mycket!
Det är galet att man står ut.
Världens bästa tjej, och hon är min bästa vän.. Det är lite grymt!

Har sökt två jobb idag, timvik på kooperativet kometen och tjänst på
något säkerhetsbolag.

Simon, bilden är tagen på den slingan mot Hallebo på den skogsvägen när man kört av ringvägen.
Hoppas på en trevlig kväll imorgon också.



image460


Kommentarer
Postat av: henrik

Hej Joline
inga kommentarer utan grattis på födelsedagen

/henrik

2007-11-15 @ 16:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback