Part 1

Fredagen den 2 november.

Åkte med Nilpe, Tobbe och Krusse till Hlamstad.
Grabbarna var stressade då dem skulle ut på kvällen, jag tog det lugnt då
jag bara skulle gå och lyssna på lillasyster.
Jag och tobbe sitter och tjatar på varann som vanligt.
Söder om Falkenber accelererar Nilpe och jag vänder mig om då jag hör ett lustigt ljud.
Det enda jag får ur mig är "Nej, nej, NEJ!" Vi tappar bakrutan.
Tobbe som var något snabbtänkt än jag fick tag i allt som låg vid bakrutan.
Det blev ett snabbt men ganska snart fortsatte vi med destinationen Halmstad.
Resten av resan höll jag i bromsljuset och tobbe i det som skyddade bagaet.
Man visste inte om man skulle skratta eller gråta för hela situationen var så sjuk!

Blev lämnad vid Antonia vid strax efter tio på kvällen.
Gick in och kramade mitt lilla hjärta om lämnade min packning.
Jag tog mig en rask promenad till norre port där jag mötte jocke, kärt återseende.
Vi gick till MaCdonalds där vi plockade upp Karro.
Sen var det raka väge till B&B ovh en Cider innan spelningen.

Var nästan lite nervös men väldigt förväntansfull när
det var dags för bandet lillasyster att entra scenen.
Publiken var som galen hela spelningen!
Det var slagsmål och extram trängsel.
Då det inte fanns något kravallstaket mellan scenen och publiken slutade det med att
publiken stod på scenen.
Martin (sångaren) och Daniel (bassisten) ramlade flera gånger.
Jag och Johanna fick till slut en bra plats mitt emot daniel på två högtalare där
vi satt hyfsat tryggt.
Fick grym kontakt med Daniel under spelninge vilket känndes riktigt skoj.
Grymmaste låtarna var Hårdrock, Umbrella och nu har jag fått nog.

Efter spelningen gick jag och Jocke förbi Mårtensson och konstaterade att det var väldigt mycket
"smått" ute.
Sen längtade jag hem till sängen, vid halv sex tiden kom antonia hem och gjorde mig sällskap.

Bilder:

     

   

   

   

   


Kommentarer
Postat av: Projekt Sarajevos barn

Hej du. Jag läste ett gammalt blogginlägg från februari på din blogg, om ett projektarbete (Prag). Jag undrar hur det gick, om ni fick tag på några bra sponsorer, och om du har några tips till oss isåfall?
Tackhej (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback