Part 2

Lördagen den 3 November

Vi sov länge till strax innan elva.
Antonia gick upp och gjorde sig redo för en provträning med Halmia, som hon så klart klarade av galant!
Jag låg och segade i sängen ganska länge innan jag gick upp åt lite och gick ut på en promenad.
Jag gick till galgberget och gick trean där sedan ner till stan där jag hanlade lite mat och sen hem.
La mig i sängen, IGEN!
Efter en timma kom Antonia hem.
Efter ett tag började vi göra oss i ordning.
Efter klädbyten och lite cider gick vi till familjen Molin.
Det var underbart att träffa min lilla familj igen :D
Vi småpratade lite, drack lite champange och kollade på film
från Mariannes Usa tripp.
Sen bar det av in till stan och "Lilla Helfwetet".
Nu var vi två damer rikare också, UNDERBART!
Maten var helt utsökt och vinet likaså.
Sällskapet hade inte kunnat varit bättre.
Annledningen till middagen var att Theres fyllde femton, stor tjej :D
Sjukt bra resturang, var inga problem med maten trotts mina allergi.
Det är skönt då jag skäms att ställa till det.

Vi satt kvar länge och drack och samtalde och hade det hur trevligt som helst.
Lite senare tunnades sällskapet ut och Familjen Molin gick också hem.
Jag och Antonia satt kvar.
Lite senare gick vi vidare till Gaston´s dit också Biffen och Tobbe kom.
Efter ett tag kom Malin och hennes två kompisar, sen kom Jocke och lite kompisar från Helfwetet.
Sist anslöt sig Antonias chef Peter, vilken kille!
Han var det allt fart i, svin skoj!
Efter mycket flum och dricka, där av en mjölkdrink som Antonia beställde till mig (TACKE FÖR DEN PIKEN :D)
så gick vi tillbaka till Helfwetet.
Det var inte mycke folk där men vi hade riktigt skoj!
Roligt var det att våran gamla marknadsföringslärare Conny och hans fru var ute och dansade också.
Vi gick när det stängde så klart.
Sen följde hmm hmm hmm hmm...
Mycket fylle snack som var extremt onödigt, och ett brådskande möte.

Mitt lilla hjärta, familjen Molin och alla ni andra, tack för en grymt roligt kväll!

Bilder:

   

   

   

   

   

 


Kommentarer
Postat av: Hjärtat

En helg att minnas helt enkelt.. Saknar dig redan! puss o kram

2007-11-11 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback