Part 4

Tisdagen den 6 - Onsdagen den 7 November

Var en grymt tidig morgon, gick upp med Antonia vid halv fem.
Traskade iväg till tåget. 05.10 gick tåget mot Göteborg.
Väl i Göteborg tog jag en banan och väntade bussen mot Kungälv.
Var framme vid halv åtta vid Kungälvs busstation.
En trevlig busschafför hjälpte mig på rätt buss till sjukhuset.
Hela tjugo minuter innan jag skulle vara på röntgen var jag där.
Fick komma in lite tidigare.
Klä av mig och på med en snygg skojrta, skulle gärna ha en sådan hemma :D
Fick hörselskydd med radio och sedan skjutsades jag in i denna stora apparaten som
lät väldigt mycket.
Morgontrött som jag är så höll jag på att somna där inne.
Efter tjugo minuter var alla bilder tagna, jag tog på mig och gick ner till stationen.
Tio minuter senare gick bussen mot nils eriksson.
Satte mig jämte en dam som hade mycket att prata om.
Hon fick prata av sig rejält under resan till Göteborg.

Vid elva var jag nere i Halmstad.
Tog en fika med Johanna och Antonia slöt upp då hon hade slutat jobba.
Sen gick vi hem och sov en stund, trötta!

På onsdagen sov jag till nio, Antonia hade då gått upp för länge sedan.
Hon är stark den där tjejen :D
Jag traskade in till stan och butiken Flash där jag sökt jobb, små pratade lite och presenterade mig.
Gick även till Stadium och Team sportia.
Sen träffade jag ANtonia snabbt på Åhlens inna jag tog bussen ut till mitt gamla dagis Krabban.

En rolig överraskning var att barnen kände igen mig och kom fram och kramades.
Satt och pratade med Mona, skönt att träffa henne!
Känns stabilt att ha henne att bolla med ibland.
Även skoj att träffa Agnetha.

Sen åkte jag in till Stan och träffade Karro.
Fick berätta något fruktansvärt svårt för henne.
Svin till killar har det alltid funnits, men att som vän berätta något sådant
vill man helst slippa, det finns inget bra sätt att göra det på heller.
Hoppas all din otur i kärlek snart är förbi, det har varit på tok
för mycket med sådant den sista tiden.
Nu tar vi nya tag inför galan :D

Sen hanlade jag mat och gick till Monigue igen där Thers friserad Antonia.
Där träffade jag Kim och Michell också.
Väl hemma gjorde vi pasta med köttfärsås och baguetter till matchen.
Jag köpte mig en termos som vi hade te i.

Matchen vann Halmstad hockey, dagens motstånade varn Osby.
Mackorna var goda och Biffen fick en efter matchen också.
Trevligt sällskap hade vi också :D

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback