Part 5

Torsdagen den 8 november

Klev upp vid åtta tiden och gjorde mig i ordning.
Bar mina tunga väskor och var helt genomsvett när jag nådde stationen.
Tåget gick vid nio.
Hade plats bijett och hittade den snabbt.
Satt i mina egna tankar då en kille vänder sig om och kollar,
"hmm känne rigen honom"..
Jo då det var Johan Wissman, tåls ju att kolla på!
Ganska tajt om man säger så... : )

Vid tio i tolv var jag frame i metropolen, not!
Började jobba halv ett och jobbade till halv tio.
Fick dem vanliga frågorna, "har du hittat en pojk ännu"
" vad ska du studera" osv.
En dam sa till mig "Jag behöver inte spå dig, jag vet att det går bra för dig".
Jag har lovat att om jag hittar någon kandidat så ska dem få träffa honom och säga sitt.
Jag har också lovat att satsa på "damernas vals".
En tant tyckte jag hade magrat, snarare tvärtom!

Hade ett långt och givande samtal med mor när jag kom hem på kvällen.

image452


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback