Tjugo år idag!

Japp då var jag tjugo år då.
Systemet skylten i Herrljunga har aldrig lyst så gul och grön som idag.

Har varit en mycket lugn dag, precis som jag vill ha det.
Sov länge och sen låg jag och läste en stund innan jag gick upp.
Åt lite frukost och gick sen ut på en promenad i skogen, var ju strålande väder!
Duschade och rockde till GES när jag kom hem.
Tog en banan i farten och körde till Herrljunga.
Körde till jobbet och tog ut två solstrålar på en promenad, vilket var väldigt uppskattat.
Sen körde jag till Ica och handlade till kvällen.
Väl hemma hängde jag tvätt, packade och lagade mat på en och samma gång.
Pappa kom hem.
Lagade Tacos med en massa olika tillbehör.
Var jätte mysigt med bara vi fem, Anna, Magnus och Neo.
Neo var på bra humör men lite trött.
Myran var också med men hon var mest intresserad av katterna.
Nu hade jag planerat att åka till Mia men det blir för sent..

Packningen inför helgen känns nästan för liten, måste ha glömt en massa...
Får gå igenom allt igen helt enkelt.
Har strykt klänningen men det blir inte alls bra.
Blir nog så att min mor får hjälpa mig med det i Ulricehamn.
Måste hitta ett skärp också.. Hittade ett på Åhlen´s i Halmstad som jag dumt nog
inte köpte..

Vill tacka för alla gratulationer idag!
Henke, försökte ringa dig men då hjälpte du säkert en stakars vilsen elev :D
Många som överraskade när dem kom ihåg mig, alltid skoj.

(Om Erik läser detta, jag är tokladdad inför helgen!)
(Johan P. klart det är rätt dag, du är en ängel :D)
Härligt att Micke är ute i god tid!
Karro, håret blev fiint!

Tack hej nu är det godnatt för mej.

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback