VILKEN DAG, HELT UNDERBAR!

Åh vilka moln jag är på.
Jag är lycklig och fylld med härlig energi.

Jobbade på igelkotten idag, fint.
Var god mat, spagetti och köttfärsås mumma!

Fick ännu en gång höra att jag är väldigt mogen för min ålder..
Jag som stensäkert trodde det var tvärtom!
Känns som om ingen kan vara så barnslig som jag..

Väl i bilen hade jag ett missat samtal.
Jag ringde upp och det var en dam som hade en ledig lägenhet.
Vi pratade en lång stund och dem lovade att hålla lägenheten till mig tills
jag har tittat på den, tycker jag om den skriver vi kontrakt i juldagarna.
Det är en etta på 25 kvadrat, stort kök.
En gaderob man kan gå in i villket är toppen!
Centralt och bra ligger den också..
Måste ha massa nya grejer till lägenheten så i fortsättninge mlir det stram budget.
Trist nog blir det inget med min Karlstad resa då.

Jobbade på furuhagen idag, jobbade med Cissi och Christel, skit roligt hade vi!
Alla var trötta och flummiga och hade en massa att prata om.
Cissi ska förhoppningsvis med ut en sväng på lördag.
Cissi har en fin kula på magen :D

Har varit hos mia och ätit mina nudlar ikväll.
Fick mina kort jag har framkallat idag, skoj!
Nu önskar jag mig ett ordentligt album så jag får någon ordning på det.

Ikväll är det helt FF, pappa är i Ulricehamn och mamma på middag med jobbet.
Alltså har jag duschat och sjungt till hög musik.

Imorgon är det ringa Adecco, krabban och Marianne bla som står på listan.
Nu ska jag göra något annat.


Hihih snart kanske jag bor i Halmstad igen!

image498

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback