Äntligen lite flyt!

Sitter här igen som en liten nörd.
Kom hem från jobbet för en timma sedan.
Idag hade jag tid på arbetsförmedlingen precis efter.
Det gick hur bra som helst och hon sa att det kommer nog inte vara några större problem med
att finna ett jobb.
Hittade igår ett jobb i platsbanken, det är som personligassistent i Laholm.
Det verkade passa mig hur bra som helst, så självklart ska jag söka det!
Idag ringde dem från Jt alpin så om två veckor ska jag dit på intervju.

Sprang två varv på elljuset igår, pappa sprang tre.
Nästa gång ska jag också springa tre, igår gick det grymt lätt.
Jag har ju lite egna mål som jag skulle vilja hinna med nästa år så jag måste jobba bra nu.
Var inte så långt efter pappa efter ett varv igår så jobbar jag på så kommer formen snart.

Idag hade jag lite mys med barnen, är så gott när dem kommer och bara vill kramas.
"Loline, får jag sitta i ditt knä?" En tjej somnade i mitt knä under sagan i eftermiddags.
Kanske får ännu mer jobb nästa vecka.

Jag och mamma har diskuterat mitt tjugoårs firande, då jag vill skippa det helt.
Jag orkar inte ha kalas... Många tycker nog det är lite konstigt men
jag kan fira det nästa år :D
Jag kommer ju i alla fall fira lite med några kompisar på galan.

Ska försöka satsa på en till löptur idag, emn jag mår lite illa så jag får se hur det går med det.
Vore gott att få ett pass till! Måste köpa mig tunna "löparvantar".

Pratde med Micke igår, det var en gald överrasking att han ringde.
Verkar som han kanske kommer hem snart.
Jag har i alla fall lovat att skicka ett brev till hans "boss", det blir nog bra eftersom jag är grym
på italienska.
Blev lite snack inför galan och om framtiden i helhet.
Kommer bli riktigt kul att träffa honom och hans bror på galan.

Nej nu har jag inget mer att bjuda på, ska vila en stund och sen satsa på att snöra på mig skorna.
Har förresten rotat fram mina vinterkläder i flyttlådorna idag, kul sysselsättning!

Over and OUT!

image350

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback