Det var länge sedan det brann någonting nära mig.

Hej.

Nu är klockan mycket och jag borde lägga mig.
Tänkte att det är lika bra att uppdatera lite här innan morgondagen.

Var helt ledig från jobb idag.
Vakande dock tidigt än då för att någon ringde och väckte mig, onödigt!
Jag gick upp åt lite och sen satte mig datorn och sökte ca åtta arbeten.
Kollit Simon vaknade vid halv tolv.
Vi satt och prata i soffan då en bil körde över gården, vi brydde oss mer om det.
Lite senare knackar det hos morfar tror jag och Simon kollar men där var bara katten snurran.
Det var visst på vår dörr det knackade.
Det var Simons gamla kompis.
Han och hans kompis hade varit och "sladdat" med bilen på fältet och åkt av vägen djupt ner i ett dike.
Vi tar fyrhjulingen och åker upp.
Japp, han har satt sig djupt i ett vattenfyllt dike med sin fina volvo 740... LANDET, SUCK!

Jag åker efter morfar och hittar honom vid en runsten med sin grävmaskin och lite andra gubbar.
Morfar var strax där och vi åker till fältet.
Där har en "tattare" försökt få upp bilen med sin 240... PUCKO!
Morfar får snabbt upp bilen.

Hela ringvägen runt fältet såg man spår av när dem kört innan och dem ser ut att ha varit på väg ner i diket över allt.
Alltså, bra jobbat killar!
Men för mig och simon var det skoj att det hände någonting.
Ikväll har vi ätit gott och Simons kompis Malin är här så vi har suttit och prata strunt i typ två timmar.
Det är verkligen lägg dags nu!

Idag är annars en sådan dag då jag inte har lust med någonting, vill bara lägga mig och sova och skita i allt.
Ser fram emot en dag med först Simon, sedan Karro och sist med Erik.
Börjar nästan tappa lusten till galan... Är ju bara 21 dagar kvar.

Aja, kommer bilder från min helg sedan på söndag kväll.
Trevlig helg gott folk!

image375

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback