En tisdag, helt enkelt.

Idag blev jag inte väckt utan fick vakna av alarmet.
Vid frukost ringde hemmet med "mer mogna människor" och ville ha hjälp.
Jag hade ju hela dagen på ängen så jag fick tacka nej.
Väl på ängen gick det bättre men den gamla räven ballade ur lite.
Har bestämt att ta upp det att dem inte är konstruktiva utan ger mig mer och helt
olika uppgifter från dag till dag och vecka till vecka.
Idag försökte "räven" få mig att göra hennes uppgifter som hon har vid stängning,
oturligt nog glömde jag att göra dem..

Ska ta Mias kväll på "hemmet" den trettonde.
På torsdag kväll blir det troligtvis film med Mia, kanske Roxberry!?
Att ladda inför lördagen med Roxberry hade ju varit helt perfekt.
Förra året satt ju jag, Antonia och Micke och pratde och skrek på
"EMMILIOOOOO", jaja dem som sett filmen förstår kanske.
Detta året uteblir ju Micke och Steve pga av att dem måste jobba på solbrännan.
Jag menar, vad är det för prioritering!? ; )
Jsut nu är i alal fall ett gäng och försöker cykla bana i england.
Jag har kommit fram till följande att jag hade nog lyckats ta livet av mig själv om jag hade
gett mig på det där.

Karro kommer ínte på oktoberfesten heller då hon måste vara hemma och
läsa sin tenta littratur och förlusta sig.
Jaha, ni som känner mig väl kanske har hört om min histori kring detta med att "förlusta sig".

Jag har strakt funderat på att köpa lösbröst och blondera håret
till galan, då kanske man blir poppis.... Hmm djupa tankar det här.
Fast det är ju inte säkert det går hem där bara för att det gör det på
västkusten.. Tåls att tänka på.

Nehe, kan berätta att jag sprang 5 km idag och det hur bra som helst.
det var aldrig riktigt tungt så på torsdag kanske jag kör 7 km istället...
Imorgon ska jag dock simma, för omväxling skull.

Nehe, nu måste jag göra något med mitt lilla bittra liv, tack och hej!

image311

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback