Fredag idag

Hejsan hoppsan!
Skriver lite snabbt här för jag måste ta bilen till ängen om ca. 2 minuter.
Har haft en jätte bra dag på igelkotten och mer info om det kommer senare.
Har fått brev från STS alpresor om läger, men jag skiter i det.
Ska på magnetröntgen den 6 november i kungälv.

Det är svinigt kallt ute men jag siktar på att springa ändå, blir samma runda som
med antonia förra vecka.
Nu är det en minut kvar tills jag ska åka.
pratde med hjärtat igår och jag saknar henne och alla andra jätte mycket.
Visst är det knasigt att jag flyttade när vi hade så skoj!
Jag måste helt enkelt tillbaka.
Nu måste jag ta bilen till ängen och jobba 2 timmar innan jag hämtar Simon från tåget.
Take care!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback