Göteborg med Henry och Leif.

Hejsan hoppsan.

Då är det söndag och jag funderar stark på att gå och lägga mig snart.
Igår åkte jag och Jr. till Göteborg vid tio tiden.
Vi väntade in någon värmlänning och sedan komm Karro med buss.
Jag och Karro drog omkring i stan och letade efter allt möjligt men prio ett var
en gala klänning till mig, vi hittade ingen..
Det var roligt att se Karro och prata lite.
Lunchen på Pasta prego var mycket god!
Karro tog bussen hem och då stress handlade jag liute till, som jag i efterhand är nöjd med.
Sen mötte jag Erik vid "dumle" och vi åkte hem.
Efter två missade bussar pga mig, så kom vi iväg.

I stan mötte vi upp Anders.
Vi tog spårvagnen ut i mörkret och hem till Magnus och Elin.
Väl där så var det fest.
Vi dansade på toaletten och hade skoj.
Lite senare så fick Elin migrän, tyckte så synd om henne!
Vi avslutade festen och drog vidare till någon Niklas.
Det var precis samma folk!

Senare drog vi in till stan och köpte läkerol...
jag gjorde det i alla fall...
Sen gick vi till Blvd och dansade men det var sjukt varmt och ingen luft så
efter ett tag började jag känna mig hyfsat hängig.
Vi fick skjuts hem av snölla Sandra.
Erki testade mina snygga "kalsonger" och sen somande jag gott.

Idag var allt snett, bakfull och tidsomställning... Ingen fin kombination.
Kom iväg till syster yster vid tio.
Vi tog en snabb macka och drog sedan till Lager.
Efter Lager så åkte vi till mor och far i ulricehamn.
Äntligen har jag kommit hem!

Var skönt att träffa Karro i lördags och prata och snart ses vi ju igen.
Idag har jag syrran och Neo umgåtts och det har varit helt underbart.
Har varit skoj att träffa Neo så mycket och vi skrattade och hade
så roligt tillsamman.

Gott att IFK tog hem guldet!

     

     

     

Kommentarer
Postat av: Elin

Jodå, mådde klart bättre igår. :) Bara det blev lugnt i lägenheten så gick det ganska bra. Men faan, mådde inte lite dåligt då. Lät iaf som att ni fick en bra kväll efteråt! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback