Häxan Joline

Hejsan..
Sitter här proppmätt, har ätit onödigt mycket..
Jobbat hela dagen idag, är riktigt trött.
Anna-Carin, skrattade åt mig i morses "dags att öppna ögonen Joline".
Har varit en fin dag ute med barnen, dem har lekt så bra så jag
sysselsatte mig med att kratta löv.
I eftermiddags skojjade vi med barnen och jag blev den elaka häxan
i den historien.

Tänkte springa idag men har ont i halsen och känner mig "tjock i huvudet"
så jag kurerar mig en dag istället.
Imorgon sattsar jag på elljusspåret igen!

Pratade med Hjärtat och Jossan igår, dem ska hjälpa mig
med att skaffa mig ett liv.
Är avundsjuk på dem som kan träffas och mysa medans mitt liv består av
att åka från punkt A-B och jobba sen tillbaka igen och träna, äta och sova..
jag menar det är inte mycket jag har att hurra för!

kollat på en utbildning till dipomerad massageterapeut, ska kolla upp det mer på fredag
då jag har lite mer tid över!
Tobbe ringde igår, alltid skoj med lite flash backs!
Nej usch!! Nu pricker snart min mage!

image357

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback